bandyyyyyy

Hej hopp!

Hade tänkt vara supermegaüberduktig idag och hinna med flera föreläsningar innan det är dags att bege sig till Sandviken i eftermiddag.. Meeeen.. Nu är klockan efter tolv och det enda jag hittills hunnit med under dagen är en låååångfrukost, lite pianospelade (haha blev sjukt sugen när jag hörde en låt så var bara tvungen att sitta och spela&sjunga lite!! :D) och sen fastnade jag här.. Allt för att slippa öppna skolböckerna.. Men vad sjutton! Jag har ju lite drygt en vecka på mig att göra uppgiften och har inte såå många förläsningar kvar till detta område så borde hinna.. Men borde nog lägga på ett kol ändå!

Iallafall. Som jag sa så ska jag till Sandviken och kika bandy senare idag! VSK fick ju stryk i måndags i första kvarten, men det var sjuukt nära vinst! Så nu åker jag, Joanna & Mia till den lilla byn i Gästrikland för att heja fram Grönvitt! :D Undrar om jag inte är extra hängiven denna säsong?! Men det ska iallafall bli grymt skoj! Vi ska till nåt köpcenter innan och äta lite food och kanske shoppa lite?! :)

Men nuuu ska jag dammsuga upp jord från mattan.. Katten har blivit tokig i alla fönster här hemma så han river ner sakerna som står där när han spanar.. Mindre kul att vakna mitt i natten av att det dunsar av att katten är klantig.. Och nu åkte en orkidé ner i backen. Fyyyy!

See ya!

Besos! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0