burr

Vilket jäkla väder!! Tur att man inte ska åka nånstans den här helgen! (Intalar mig själv att det bara hade varit pest & pina att vara i Åre nu!) Skulle iochförsig behöva åka till affären för köp av hårfärg, och sen vill jag träna om det finns tid för det i eftermiddag. Fast så som studierna ser ut just nu så finns det nog ändå ingen tid till det.. Eventuellt kanske jag kan gymma lite senare ikväll, vi får se!

Haha katten som i vanliga fall brukar hoppa demonstrativt på dörrhandtaget för att han vill ut har varit väldigt lugn idag.. Men har har småkikat på fåglarna i fönstret ändå så för ett tag sen tvingade jag honom att gå ut! Haha stackarn, efter några minuter när han hoppade på handtaget för att visa att han vill ut så ruuuuuusade han in snabbare än snabbast! Inte ens kissen vill ha med detta väder att göra!

Nä, nu ska jag se om föreläsningen kommer igång, sidan fastnade så var därför jag passade på att flika in ett litet inlägg!

PÖZZI! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0