damn

Asså bläääää! Sitter här med plugget och tänkte att det är nog bra att jag gör en planering på hur jag ska lägga upp allt så jag kan ha ett tidsschema att följa. Det skulle jag inte gjort.. För nu inser jag hur sjukt jäkla mycket det är jag måste gå igenom innan jag ens kan börja skriva på inlämningsuppgiften (som btw skulle vara inne igår egentligen..) Såååååaaatttee.. Blir man taggad av att veta att jag kommer plugga stjärten av mig och lyssna på en skånsk tant som ser ut som 90 bast?! Näääää.. Men jag måste så det är väl lika bra jag fortsätter. Har ju liksom 27 föreläsningar att kika på de närmaste dagarna.. Dessutom måste jag vakta här hemma för nångång mellan 11 och 17 kommer det en reparatör till vår tvättmaskin. Och än så länge har han ej kommit så jag bara fortsätter att vänta och vänta.. Suck.

Menmen.

Ha det gött! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0