§§§§

Plugg, plugg och åter plugg.... Blev för drygt en timme sen klar med alla föreläsningar som iallafall hör till köprätten, så tänkte försöka börja på uppgiften och hoppas det jag antecknat räcker för att lösa frågorna. Vi får se!

Annars när jag tog matpaus så ringer telefonen.. Det var ett mycket trevligt samtal som förhoppningsvis gör mig superglad nästa vecka! :D Ska nämligen på en intervju på måndag så vi får hoppas att den går bra! :) Men då måste iallafall brevet jag fick hjälp av min syster att skriva har varit bra! :) Hihi!

Nu ska jag fortsätta med studerandet! Förhoppningsvis kommer jag iväg till Friskis ikväll också. Hade ställt klockan imorse för att eventuellt åka med mor&far när dom åkte till jobbet, men jag har inte ens minne av att jag stängde av väckarklockan så det var väl lika bra att jag fick sova! :)

See ya! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0