oops

Haha ajdå.. Skulle inte sagt sådär häromdagen! Klart jag försov mig på morgonen!! Man ska alltså inte sova tre timmar på eftermiddagen, för då får man svårt att sova och följden blir att man blir sen till jobbet.. Som tur var så var Klara den räddande ängeln, dels var det hon som ringde och väckte mig, och sen kom sötisen och hämtade mig hemma! :D Jag som egentligen skulle gått till jobbet i kylan slapp alltså lägga av ett maratonlopp för att slippa bli så sen som möjligt! Och även denna dag hittade jag mysiga saker på parkeringen när jag skulle plocka skräp.. Denna morgon var fyndet en härlig spya! ;) Tur att man har ett så mysigt jobb liksom.. Eller vänta, jag har ju faktiskt skaffat ett bättre nu!! ;) Hihi!

För övrigt var jag på Box 90 min med Sofia igår.. Herre. Min. Guuuud. Vad. Jobbigt!!!! Mellan övningarna då man skulle dricka var jag tvungen att hålla i vattenflaskan med två händer, skakade fööör mycket annars! Och dessutom var det TVÅ idioten med!! Varav den andra gången skulle man slå på resten av gruppen. Så japp, där fick man stå och hålla emot för biffarna. Och då menar jag att det fanns riktiga biffar med i gänget! Ännu roligare var det att få slå tillbaka och faktiskt se att mitsarna rörde sig litegrann när man boxade.. Hiiiiiiiiiyaaa! Blev man ju taggad av! :D Och idag skakar jag lika mycket som igår.. Fan helt galet! Stackars muskler! (Men aaaaah så skönt!)

Nu ska jag nog ta mig en liten nattmacka i form av youghurt!

Pussis med er! :*

(Tänkte lägga upp en filmsnutt på hur mkt jag faktiskt skakade.. Men orka att man då måste lägga upp på ex youtube först?! Nää, så då fick det vara!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0