Oscarsgalan!

Halluuu!

Hade inte tänkt kolla så noga på Oscarsgalan inatt.. Men så började jag kika, och så fortsatte jag också! Så stra efter sex la jag mig för att sova! :D Haha.. Mamma fick sig en liten chock när jag hörde henne vakna halv sju och sa godmorgon.. Och pappa när han gick på toa vid fem trodde jag hade somnat i fåtöljen. Men icke! Dock vet jag inte om jag tyckte det var jääätteunderhållande.. Visst, till en viss grad. Men kanske var jag lite för trött för att uppskatta det? Och sen tyckte jag man fick se för lite kändisar på röda mattan! Var en hel del iochförsig.. Men kunde varit mer! Och vissa hade ju såklart fina kläder, medan andra såg katastrofala ut..

Så idag blev det att sova lite längre pga den sena läggdagsen.. Och sen blev det inte många knop gjorda. Fick ett par maskiner kläder tvättade och tränade intensiv med Susie (och Alex, Klara och Emma var där också!) på Björnövägen.. Men annars.. Njäää. Så imorgon blir det verkligen till att plugga stjärten av mig hela dagen! Inga ursäkter! Enda avbrottet blir om det är fint väder ute, för då har jag lovat far min att åka en tur på längskidor på Rocklunda! Var galet längesen jag gjorde det!

Och sen ikväll när jag skjutsade mor så svängde vi förbi Filmstaden på vägen hem.. Var sista dagen på mitt medlemsår i bioklubben idag och jag hade lite poäng som saknades för att få fortsätta vara guldmedlem (!!) och att gå på bio för att få dessa poäng var det inte tal om eftersom det tar 1 dygn för dessa poäng att registreras.. Sååååe.. Det fick bli lite godis istället! Haha kvinnan i kassan måste trott att jag var lite galen! Kommer förbi bion för man är lite godissugen liksom.. :)

Men nu åker linserna ut och jag i sängen. Måste orka och framförallt hinna med allt vettigt under morgondagen!

Pussis och godnatt! :*



Detta + en daimpåse och kexchokladpåse som redan är uppätna och för att inte glömma lösgodispåsen är vad som inhandlades ikväll! Muuuuuumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0