pluggpluggpluggplugg....

Hallelåja!

Sov lite för länge idag för att hinna med allt jag borde hinna.. Men har ändå tvättat två maskiner redan och har pluggat en hel del, men än återstår maaaasssor. Det som dock är bra är att jag redan fått tillbaka uppgiften jag lämnade in igår och den var GODKÄND!! Så nu kan jag enbart koncentrera mig på det jag ligger efter + repetition inför tentan den 5/6. På något sätt fick jag ändå lite ny energi trots att jag räknade att jag ligger 30 föreläsningar efter.. He he.. Men jag tänkte att om jag pluggar med datorn mellan 07-09 varje dag därborta och att jag på dagarna läser böcker och anteckningar så borde jag hinna få in hyfsat mycket information då?! Dessutom kikade jag in på Studera för att kolla om alla poäng var inregistrerade där så får jag se att den enda uppgiften jag fått med beröm godkänd på var den enda uppgiften som var värd 2 högskolepoäng! Såå, även där fick jag lite ny energi! Kanske det finns, om än lite, hopp för mig att få högsta betyg på tentan?!?! Har ju hört nånstans att en stor del av hur man lyckas med saker och ting är att tänka positivt, så jag kör på den inställningen! :D

Men nu ska jag fortsätta beta av alla dessa oändliga föreläsningar och bli lite klokare! Btw vaknade jag för första gången på två veckor inte sjukare än dagen innan utan faktiskt ett litet snäpp friskare! Bra dag idag trots allt som måste göras! Och så längtar jag tills imorn då vi brudar ska fira Emma som fyller år idag (grattis!) och trots att en ny klänning som jag beställt som jag ville skulle komma idag inte gjorde det, så är jag glad ändå! :)

See ya! :*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0