steeeek

Halloj!

Har precis duschat av mig all solkräm och all svett som uppkommit efter dagens stekande i solen! Nu har jag och mami varit här i två dagar (Nessebar i Bulgarien) och vi har det bara finfint! Det var lite drygt i måndags när vi skulle åka, flyget skulle gå 18.35 men på hemsidan stod det preliminär försening till 21.35.. Men när något är preliminärt så vågar man ju inte riktigt lita på det så vi ringde Apolli och hörde efter och ny info skulle komma 18.35. Så vi tog en buss från Västerås 2 timmar senare än tänkt, rätt skönt faktiskt då jag inte var riktigt färdig tills då vi skulle åka :D Men till slut kom vi fram, typ 2½ timme senare och orsaken till förseningen var att det i Grekland hade kommit en fågel i motorn!! Haha, roligt att dom faktiskt säger det istället för "tekniskt problem". Så dom ordnade fram ett annat plan som tog oss till Bulgarien!

Iallafall, vi har det bara kalas! Fint hotell och härligt poolområde. Jag har faktiskt inte tittat till stranden än och det lär ju vara skapligt kallt i vattnet, men imorgon tar vi nog solandet där iallafall på förmiddagen! :)

Sen har vi varit på SPA:et idag och bokat behandlingar tills imorgon! För min del blir det arommassage med "energy", får se om jag får ny energi av det! Och så ska jag färga ögonbrynen och ögonfransarna! :)

Men nu ska jag klä på mig lite middagskläder så ska vi väl äta strax. är btw hur skönt som helst att det trådlösa internetet räcker upp till rummer, kan jag plugga lite från rummet och slipper gå ner till lobbyn!

Kan ju btw ta en bild så ni får se utsikten från ballen också :)

Pussis! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0