tjeeeeenare bloggen!

Hey där!

Återigen tar det lite väl lång tid innan jag orkar uppdatera bloggen, denna gång exakt en månad! Men wth.. Vad ska jag skriva om?!

Nu iallafall sitter jag med mitt oändliga plugg, tenta om typ två veckor och jag har en obligatorisk inlämningsuppgift kvar för att inte tala om alla moduler jag inte hunnit med än som jag måste göra.. Saken blir inte bättre av att jag på måndag åker utomlands en vecka vilket innebär att några föreläsningar kan jag knappast få gjort där. Enda dagen jag har ledig fram tills jag åker är imorgon och har jag tur hinner jag med ma två moduler. Men då ska det jävligt mkt tur till det och då har jag ändå 3 avsnitt kvar.. Hej topp 20 från slutet?! Äh. Som jag skrev i förra inlägget kunde det finally bli en höjning på högskoleprovet, och visst blev det det! Så om alla håller sina tummar och tår så kanske det räcker. Hade kommit in förra hösten med det iallafall!

Men nu ska jag fortsätta med min uppgift så den blir klar innan 24. Den skulle in igår men hann inte riktigt, så det kanske inte vore helt bra att bli försenad ytterligare en dag..

Vi hörs folket!

Pussis! :*



Ska bli så skönt komma iväg till värmen en vecka, trots stressen jag blir tvungen att ta med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0