view

Blev visst lite motljus så man knappt ser.. Men detta är iallafall en av poolerna :)

Nu ska jag och min brända hårbotten äta mat. Och förresten mår min brända hand lite sådär.. Typiskt att jag skulle bränna mig såhär inför resan! (Kanske ej berättat det, men i veckan på jobbet så skulle jag ta ut en kantin med potatismos ur ugnen, då sitter två såna ihop och när jag ska ta isär dom så får jag mos på handen som hinner bränna sönder hud och ge mig andra härliga blåsor och brännmärken.. Nu har även brännmärkerna blivit öppna sår och det är ju knappast det bästa på en sol&bad semester.. Menmen, man får gilla läget! Jag har det ju ändå rätt bra ändå! :) )

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0